4. des. 2012

5 Trøtt i Trynet

Morn.
Storesøster da hun hjalp meg med å ta bildet: "Mamma le litt da! Se litt latterlig ut!" 
Her sitter vi og ser på barnetv og spiser frokost.


Pappan har dratt allerede. Jeg er så trøtt at har hverken fått kledd på meg eller stelt meg, og jentene skal være levert i barnehagen innen en time.
Som dere ser så er de ikke særlig opptatt av å bli ferdige med frokosten.

Good luck...

Hva har dere på planen i dag? Nå har vel de fleste fått pyntet hjemmet kanskje? Sleng inn noen linker hvis dere har bilder da. Er jo så gøy å se alle de koselige jule-hjemmene deres! 

Ha en fin dag! 


5 kommentarer:

  1. Ég þrjóskast við að standa upp frá morgunmatnum. Þá þarf ég nefnilega að skella í eina 6bls ritgerð. Í dag. Til hamingju ég. Vilt þú skrifa og ég leik við börnin?

    SvarSlett
    Svar
    1. Bah ritgerð... Njaaa viltu ekki bara frekar koma að baka með mér? :D

      Slett
  2. Svar
    1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
    2. Kryddkaka i ofninum og möndlukex á leiðinni líka. mmmmmmmmmmmmh

      Slett

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...