8. jan. 2013

0 Can't get enough of...

God tirsdagskveld!

Dagen i dag har bare gått i ett. Skjønner ikke hvor den ble av. Ikke at det skjedde så fryktelig mye spennende da. Bortsett fra det at Storesøster L (3,5) har vært på kino for første gang! Hun ble hentet av farmor i barnehagen og så dro de to på kino sammen. L hadde visst blitt kjemperedd når lysene ble slått av, men heldigvis klarte bestemor å roe henne så de fikk sett filmen.
Da jeg spurte L om hun hadde kost seg på kino fikk jeg dette til svar: "De var tomme for popcorn". 
Hun var tydelig skuffet.
Matmonster som mammaen hehe! 

Nå skal jeg rigge meg til på sofaen og få satt sammen alle bildene jeg tok på favorittbutikken min her om dagen...er så mange bilder av de fine varene deres at jeg klarer ikke velge bort noen! Det innlegget om butikken kommer til å bli verdens lengste bloggpost ever hehe ;) 

Har forresten fått min første skikkelige gravide mat-dille:
 Jeg spiser LCHF riskrem hver bidige dag! 

Kjempegodt med litt appelsin og valnøtter. Kan tydeligvis aldri få nok av fløte, for nå har jeg nettopp gumlet i meg en skål, og kunne godt spist en til..! 
..don't worry, jeg gjorde ikke det altså. Ikke enda. 

Trøtta Trøttesen

Ha en fin kveld!

http://bloggurat.net/minblogg/registrere/49993034edc4e217fde9c6cfdb9556a615f7b9be

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...