20. jan. 2013

2 UKENS BLOGG!

Ukens blogg er ingen andre enn Diaperdivadiary! En underholdende (og til tider provoserende) modellmamma-blogg med en deilig dose ironi og sarkasme! Stine er en ung (og usakelig pen) tobarnsmor og er modell av yrke. Hun er blond, og hun har meninger. -Morsomme, ærlige og av og til litt for treffende meninger. Hun er gift med "Jack Bauer", og har lever det gode liv på Frogner, selv om de hverken har nedbetalt lån eller Porsche i garasjen.

Diaperdivadiary er en forfriskende blogg som har overrasket meg med sine stadig morsomme og ærlige innlegg. Stine sparer ikke på kruttet, for å si det sånn. Det bobler over av entusiasme ispedd sarkasme i hvert eneste innlegg.

Noen av mine favorittinnlegg (av de nylige) på diaperdivadiary er:
Sånn skal jeg aldri bli
En fredelig jul
og
En kjempekort kavalkade




Helt ærlig Stine, så tenkte jeg først at "nei fysj hun der var da ALT for pen og tynn og perfekt til at jeg orker å lese denne bloggen ass" -første gangen jeg var innom. Jepp, jeg er grusom! I'm SO shallow! 

Men gjett om jeg har forandret mening! Du er jo ikke perfekt i det hele tatt, (HØHØ!) og det innrømmer du såpass ofte og på en slik måte at jeg føler meg forbundet til deg i all min ikke-perfekthet som mamma og som kvinne.
Jeg digger deg, og syns at dere som liker Diaperdivadiary skal stemme på Stine i Mammabloggawards, for hun er nemlig nominert som årets mest originale mammablogg

Oh yes, og jeg LIKER den usjenerte reaksjonen på nominasjonen. NED med janteloven, som jeg sier, og alt det der vettu ;) 


Gratulerer som ukens blogg :) 
Modellmammapower sier jeg bare! 
_______________________________________________________________________

Jeg ELSKER å oppdage nye, fine blogger, så nå er NY runde i gang! Sleng en link inn i kommentarfeltet under, si at du vil være med, og du får muligheten til å bli ukens blogg hos meg. 

(Hvis du vil kommentere på innlegget, men ikke bli med på ukens blogg er det helt lov det også!)



2 kommentarer:

  1. Tuuuuusen takk Tyskertøsa!!!!! Det var så utrolig mange fine ord du beskrev meg med, at jeg vet ikke hva jeg hverken skal si, eller skrive.. Jeg ble helt målløs/skriveløs.
    Og du har virkelig skjønt meg og bloggen. Hehe, vi er nok litt like vi to når det kommer til ærlighet, sarkasmebruk og ironi. Selv om jeg føler at du kanskje kan være hakket tøffere enn meg i skriveriene dine.. at du tør mer.. Men jeg kommer etter! Haha!
    Dette var fantastisk gøy, du har gledet et modellmamma<3 med anbefaling av bloggen min, og flotte ord! Tusen takk TT :-*

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare hyggelig Stine! Du er original og ekte. Og så er du ikke redd for å stikke deg ut. Sånt liker vi. NED med janteloven og alt det der! ;)

      Slett

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...