2. feb. 2013

7 Gravid photoshoot inspo

I morgen er det duket for gravidephotoshoot hos en venn som er veldig flink fotograf.
Inspirasjonsbildene er lånt fra stock.xchng.
Jeg har tenkt en del på hvordan jeg vil at bildene skal bli og lett etter inspirasjon på nett. Det finnes en tusenvis med superkreative gravidefoto der ute, men merkelig nok så har jeg ikke særlig lyst til å holde på med babysko og div rekvisitter. Jeg kom vel egentlig fram til at jeg syns sort/hvitt bilder med mye skygger og helst naturlig lyskilde er finest. Enkle og naturlige bilder med fokus på magen er det jeg ønsker meg, så jeg tar med meg disse inspirasjonsbildene på shooten, så får vi se.... Bilde nr.4 var forresten min favoritt fordi det var mest naturlig. Skal likevel ikke se bort ifra at det blir noen tullebilder hvis P får lurt meg til det altså. Og dere skal selvfølgelig få se resultatene når de er klare :)

Har dere noen tips til gravid-photoshoot idéer?

Hvilken type gravidefoto liker dere best? 

7 kommentarer:

  1. Masse lykke til (: Alltid kjekt å ha bilder å se tilbake til! <3

    SvarSlett
  2. Such a nice shooting! very nice and aesthetic photos! I live also in Berlin and yesterday I found your blog and I love it!

    I wish you all the best for the rest of your pregnancy!

    Greetings
    Jenny

    SvarSlett
    Svar
    1. Hey Jenny. So nice to hear that you like my blog :) These are not my shots, just inspiration photos. I had my photoshoot today and can't wait to see the results :)

      Slett
  3. Blir gøy å se :)
    Liker best gravidfoto uten rekvisitter som deg:)
    En hvit bakgrunn og naken, gravid dame:)
    Det kan jo være kult med noen rekvisitter.. at du sitter på en slitt stol osv..
    Men less is more.. syns jeg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Bildene i dag ble ganske typiske med hvit bakgrunn, men uten rekvisitter da. Bare forskjellige stillinger og tøy. Blir spennende å se resultatet. :)

      Slett
  4. jeg elsker "lifestyle" bilder på alle fotografier jeg gjør, hadde en shoot med ei som faktisk kom hjem til lille leiligheten her, og der var kjempekoselig, kjempeskummelt og bildene ble overraskende gode! håper fotograferingen din går bra. (:

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh ja der sier du noe. Lifestyle foto er veldig stiilig. Men krever at man har et fint sted å ta bildene på. Vi hadde bare hvit bakgrunn vi. Men fikk lyst til å prøve ut lifestyle bilder også!

      Slett

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...