21. mai 2013

5 Sommerdager med Kona mi


Det er kun få dager til min kjære Kone må dra hjem igjen. Jeg kan ikke beskrive hvor mye slike venner betyr for en sliten trebarnsmamma på randen til nervøst sammenbrudd. Ikke bare får jeg haugevis av hjelp med hverdagslige gjøremål, men det er så inni hampen godt for sjelen å ha en god venninne rundt seg, som får meg til å le så jeg nesten tisser på meg, midt oppi alt kaoset.

Dessuten så elsker hun kaffe og sjokolade nesten like mye som jeg gjør. Og vi vet begge akkurat hva vi vil ha når vi først skal synde og trøkke innpå med karbohydrater: bagel NÅ takk!

Dere kan forresten sjekke ut bloggen til Kona mi her




Hun har samme skrudde humor som meg, og vi kan spøke om absolutt ALT. Det er ikke å overdrive når jeg sier at vi har blitt stirret på av folk på gata der vi går og skriker og skråler og ler så høyt at det gjaller i husveggene.

Vi er også ca. like barnslige og elsker livets små hverdasgleder:





Ungene digger henne. Lillebror roer seg og sovner hos henne, noe han hittil kun har gjort hos meg og pappaen. Helt utrolig! Jeg vet ikke hva det var hun gav ham, men han var i allefall helt borte og sov som en stein i flere timer da hun passet ham sist.



Storejenta har blitt helt avhengig av mamma nr 2 og proklamerte her om dagen at "Hun skal bli her hos oss for ALLTID."''

























I wish.....


I will miss you!





5 kommentarer:

  1. <3 så koselig det så ut som dere hadde det :D

    SvarSlett
  2. Enda et flott innlegg fra deg. Så deilig at alle er like glad i "kona". Så deilig å bare fjase rundt og kose seg med noen som liker det en selv liker. I dag har jeg prøvd avocadosmoodien din på mine 4 barn og mannen, tommel opp fra alle her. Den skal vi lage mere av.

    Hilsen Renata

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Renata:)
      Ja, jeg tror alle småbarnsmødre hadde hatt godt av å ha ei kone som det der!
      En slik venninne er helt ubeskrivelig herlig å ha.

      Så gøy at alle likte avocadosmoothien! :D

      Slett

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...