15. nov. 2012

0 Leggetid Minus Barn


Disse gravidehormonene gjør det ikke akkurat lettere å være borte fra familien merker jeg.
Hadde bestemt meg for at denne "ferien" min ikke skulle bli til noe trist og leit, for da er jo hele poenget borte, men jammen er det vanskelig altså.

Akkurat nå er det leggetid for jentene våre, og det føles veldig rart å ikke være der. 

Ikke noe kos på sofaen før kveldsstellet. Ingen små tenner å pusse. Ingen treåring som skriker "NEI DET ER FEIL TANNPASTA!" 

Ingen nattaklemmer og susser.
Ingen søte snorkelyder.
Ingen som kommer til å tusle fra barnerommet og krabbe oppi min seng i natt. 
Går det egentlig an å være borte fra barna sine uten å føle seg råtten?





on the other hand....det ingen som kommer til å vekke meg i morgen tidlig og si "MAMMA jeg må tisse NÅ!"


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...