11. des. 2012

4 27 week belly

Wow, tida flyr!
Plutselig var jeg over 27 uker på vei, tredje trimester her kommer jeg!
Det føles som magen har vokst noe veldig den siste uken. 
Barbapappakurvene er på plass, og jeg får litt panikk av tanken på at det faktisk er 13 uker igjen!

Lillebror blir sterkere og sterkere for hver dag, og ribbeina mine mer og mer såre.
Knipset noen bilder av 27 ukers magen i full fart. 







Ble nesten litt Preggo striptease det der! haha! uff.

Nå må jeg løpe. Skal ha lunsj med min skjønne venninne D!

Bis bald!

Jona

4 kommentarer:

  1. For en nydelig gravidmage du har! Savner følelsen av å ha et liv voksende i meg av og til. Det er virkelig helt ubeskrivelig og så fint :-)

    .. Men det blir nok ikke flere barn på meg! Jeg har nok med Miley! ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk. Så utrolig hyggelig med sånne kommentarer :) Ja det er skikkelig vemodig faktisk at jeg vet dette blir siste gangen jeg går gravid (hvis mannen får det som han vil.) Det blir med tre tette på oss :)

      Slett
  2. Ååååå så fin mage! :) Kjenner også jeg er litt misunnelig.. å gå gravid er virkelig en opplevelse.. og det blir mer spesielt siden man bare gjør det noen få ganger i livet.. eller noen gjør det jo litt flere ganger ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er veldig koselig. Men veldig tungt også. Hvertfall med to små under år. Hehe, ja "noen" av oss er gravide litt ofte.. haha!

      Slett

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...