14. des. 2012

0 Fotofredag: Free-Lensing Lucia

Hey, det er Fotofredag! Noe som betyr at jeg liksom skal skryte av et eller annet foto jeg har tatt. (Eller, skal og skal.. det er jo meg som fant på "fotofredag" så jeg kan forsåvidt gjøre det jeg vil, men jeg velger å følge mitt eget opplegg, for noe annet ville vært litt flaut - og poste et par av mine bilder som jeg liker hver fredag.) Anyways, disse tok jeg av noen stearinlys i går i anledning 13.des, og jeg har kalt dem "Lucia":


Bildene er uredigerte. Jeg har altså kun klistret på bloggadressen.
Brukte en teknikk som kalles free-lensing, noe som var veldig artig. Kommer til å leke mer med linsa fremover, for å si det sånn. 

Nå skal resten av lavkarbo-pepperkakene kjevles ut og stekes, så kommer oppskriften!

Bis bald!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...