12. des. 2012

2 Solskinn og snø i Berlin!

Hvem har lyst til å være med ut og lage engler i snøen?

Mrs. Crazy eyes med fine fuskepels lua fra 66° North

Det har kommet masse snø i Berlin de siste dagene, (Ok, "masse" er å overdrive, men det ligger på bakken og ser pent og hvitt ut!) og jeg elsker det! Skulle bare ønske jeg hadde brukt litt mer tid på å leke i snøen, for den kan bli borte på et blunk.


Snart skal jeg ut og få ordnet noen julegaver som helst skulle vært sendt med posten i går... 
Jaja, jeg har i det minste fått sendt julekortene allerede i går, så det var ny rekord. Yay me!


I ettermiddag er det julekonsert i barnehagen til snuppene våre og jeg gleder meg sånn!
Jeg kommer til å være den hormonelle mammaen som griner så mascaren ender nede på knærne..

Men nå må jeg få rumpa i gir her. 
Snakkes senere!


Who want's to join me and make some snow angels?
Berlin full of snow (ok, that's a lie, but there is white stuff on the ground!) and I'm loving it.
I just wish I could spend more time playing in the white loveliness, because it could be gone tomorrow.
But I have grown up stuff to do. Project Christmas shopping and package sending has failed miserably until now, so gotta do something about that.
At least I got the cards sent yesterday, so that's a new personal record. Yay me!
This afternoon there will be a Christmas concert in the kindergarten. I can't wait!
If you're also there, look for the overly hormonal-mom with mascara down to her knees.
 -that'll be me.

Alright. Quit. Procrastinating.
Catch up later!

Jona

2 kommentarer:

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...