6. jan. 2013

6 Søndagskos og Mammablogger

Hei hei. Her sitter jeg plantet i sofakroken og håper på en rolig kveld. I morgen er det back to reality. (Vi har hatt juleferie til nå) Føler jeg holder på å bli syk, så her blir det masse vann og c-vitamin  på meg i kveld, så satser vi på at jeg kommer meg på trening i morgen.

Vil bare si at jeg blir helt varm om hjertet av alle de fine kommentarene og mailene dere har sendt. Det å høre at dere er der ute, at dere liker bloggen og til og med følger den, -det er en kjempemotivasjon for meg til å bli enda flinkere! 


Minner om at i kveld er det siste frist for nominering av årets mammablogger på Foreldremanualen. Så nå gjelder det å være kjapt ute hvis ikke dere har nominert enda! 
Har selv nominert mine favoritter, og er spent på hvem som kommer med på avstemningen i år. Vanvittig mange gode kandidater i allefall!

Her kan dere lese mer og nominere deres favoritt-mammablogger i forskjellige kategorier. Jeg blir selvfølgelig kjempeglad om jeg blir nominert, men siden jeg er relativt fersk i bloggosfæren, regner jeg ikke med å stikke av med seieren akkurat. Det finnes nok av "veterane" mammabloggere der ute som virkelig fortjener å bli gjort stas på :) 

Nå skal jeg bare legge meg langflat her og se på noen episoder av Touch. Har dere sett det? En viss Kiefer Surtherland som spiller i den serien blandt andre. Jeg har sett et par episoder og syns den er ganske spennende. Drama og overnaturlige ting: Just my flavor hehe. 


Ha en fin søndagskveld skjønne! 

PS: ikke glem å melde din blogg på Ukas Blogg, her, så kanskje lager jeg et innlegg om deg med link til din blogg!

6 kommentarer:

  1. Åh du er så herlig altså! Kos deg masse md "Touch". Har ikke sett serien selv, men hørt veldig mye bra om den :-)

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. <3 Syns den er kjempespennende jeg. :) Kommer til å se ferdig sesongen i allefall.

      Slett
  2. Du har en veldig fin blogg, og tittelen er så morsom ;)
    Elsk den sofan der, sånn har min far i leiligheten sin! de er stilige altså !!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Ja Chesterfield sofaer er nydelige :) Vi elsker å mikse nytt og gammelt i hjemmet vårt :)

      Slett
  3. Altså Kiefer.. Blodfan! Har ikke sett den serien, men 24 derimot. Det har jo gått så langt at jeg tror jeg er gift med Jack Bauer!! Kan du anbefale Touch? Når vi først er inne på tema.. har sett noen episoder av Homeland, så jeg sa akkurat til Jack at jeg har lyst å kjøpe den serien!
    Ahhh.. Hvorfor tenkte jeg ikke på å nominere til mammablogg awards!? Grrr. Men det blir spennende å se hvem som kommer med! Krysser fingrene for deg- for du og bloggen din er BRA!!

    SvarSlett
    Svar
    1. jeg syns Touch er spennende ja :) ikke like mye action og løping som i 24, men Syns Kiefer er overbevisende i rollen som pappa til en autistisk gutt.
      Tusen takk! Tviler sterkt på at jeg kommer med i avstemningen på mammabloggawards, for som sagt er det utrolig mange erfarne mammabloggere der ute som har blitt nominert, og det med god grunn! :) Takker og bukker for rosen. -Det varmer :)

      Slett

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...