24. mai 2013

5 FOTOFREDAG: Blåseblomster

Du roper høyt mens du løper mot meg på lekeplassen. Du drar meg i armen og brøler: MAMMA KOM! Jeg får et kaldt sug i magen. Det må ha skjedd noe med Lillesøster. KOM FORT MAMMA!
Fin Mammablogg
FOTO: Jona
Jeg står opp og vi løper sammen forbi sandkassen, inn i noen busker og ut på gresset på andre siden.
SE MAMMA! roper du med trill runde øyne.

 DET ER SÅ MANGE! OVER ALT!


Blåseblomster. Selvfølgelig. 

Du har funnet et sted med hundrevis av blåseblomster, og nå er du og Lillesøster i ekstase. 
Dere blåser og ler til dere blir svimle, og slenger dere rundt halsen på pappa slik at genseren hans blir full av små flyvefrø som er umulige å få bort.




5 kommentarer:

  1. Skjønne lille frøkna.....
    Finnes ik noe bedre enn små barn som oppdager vårens og sommerens små gleder.
    Vakkert. .

    Hilsen Renata

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er sant.:) Treåringer vet hva som teller i livet.

      Slett
  2. Det første bildet var skikkelig, skikkelig fint! Kunne hatt det på veggen!
    Geta

    SvarSlett
  3. Så nydelig skrevet og observert. Noen ganger skulle jeg selv ønske at jeg var 3 år gammel!

    SvarSlett

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...