4. des. 2012

2 Bakedag

God tirsdagskveld!
Sitter her på sofaen og er helt utslitt.

 

Av en eller annen grunn ble dagen i dag ble plutselig den O'store bakedagen. 
Så jeg har kost meg skikkelig med levende lys og deilig bakst på kjøkkenet.
Ut av ovnen har det kommet:

 Krydderkake og sjokolade cookies. Innså etter noen timer at jeg tok meg kanskje litt vann over hodet med alt det jeg hadde tenkt å bake, så mandelkjeks-deigen står i kjøleskapet og skal bakes senere. 
 Det ble sukkerfritt og lavkarbo denne gangen, for jeg har nemlig bestemt meg for å være superflink med kosten de neste ukene. (Noen som har litt dårlig samvittighet for diverse utskeielser de siste dagene...)

Ettersom jeg brukte mesteparten av dagen på å rydde, handle matvarer og bake, så ble det plutselig veldig hektisk rundt middagstid. Derfor ble det til  at jeg laget en veldig enkel rett i dag. Ble en skikkelig kjapp men god middag: 
Kyllingfilet med fløtesaus og brokkoli og squash-grateng.
Høres mye mer komplisert ut enn det det er å lage.

Jeg kan legge ut oppskriftene i morgen hvis dere har lyst?
Nå er jeg kjempesliten og har bare tenkt til å ligge på sofaen og se på noen serier før jeg slukner. 

Er det forresten noen som kan anbefale noen gode serier? Jeg er helt avhengig av Greys, Private Practice og Girls.

Ha en fortsatt fin tirsdagskveld! 

Jona



2 kommentarer:

  1. Så flink du er da! :) Sjekk ut www.lavkarbooppskrift.no eller www.ingridsblogg.no, der er det massevis av lavkarbobakst og andre ting. :) Anbefaler kransekakestengene!

    Jeg er også avhengig av Greys (laster ned dagen etter de sendes i USA). Revenge er en spennende serie, syns jeg. Og så må jeg sjekke ut Girls, jeg trenger en erstatning for Desperate Housewives.

    Har du instagram? Mulig jeg har spurt før, men jeg finner ikke igjen svaret..

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. Er ikke hver dag jeg orker å stå såpass lenge på kjøkkenet. Merker det begynner å bli litt tungt nå med denne magen...
      takk -skal sjekke ut de bloggene og Revenge:) Hehe, ja jeg er også rimelig kjapp med å se Greys episodene så fort jeg kan! Girls er helt genialt, så det bør du absolutt sjekke ut! Det er som en mer ekte og awkward Sex in the city ;)
      Nope, har ikke instagram.

      Slett

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...