2. des. 2012

1 November i Bilder


Slik så november ut for tyskertøsa:
(klikk på bildetekst for å komme til innleggene) 

Måneden startet med en fest utenom det vanlige:

MAKER PARTY


Og så ruget jeg jo på Lillebror hele måneden


Matvraket meg brukte noen timer på kjøkkenet:
Taco Tallerken LCHF 
Gulasch Suppe
CÆSAR salat




Blueberry Coconut Breakfast
Lavkarbo sjokolade cupcakes

Reiste min vei og var borte ifra barna mine i mer enn en natt for første gang:


Skyldfølelse når mamma reiser bort

Fikk et ytterst sjeldent anfall av ryddemani:



Laget et par ting sjøl:

Ketsjupflaske ble til blomstervase
Strikket hele natten

Litt meninger må man jo ha som mamma:
Ung VS Eldre Mamma
Var fadder i dåpen til nydelige lille S. 



Shoppet litt...
DUTY FREE
SHOPPING MED SØS

Laget noen lister og tips:

10  Vinterantrekk til Gravide

10 Uskrevne regler for en blivende Pappa

Verdens beste venninnegjeng overrasket meg med BABY SHOWER:
Noen av gavene jeg fikk på Baby Shower



Ble satt ut av spill i en uke:


Ble klar for Adventstiden i siste liten...
Juleverksted

Adventspynt og Pizzakos

Når jeg ser disse bildene så går det opp for meg hvor fin november måned egentlig har vært.
Til tross for litt sykdom og div. stress, så har jeg hatt veldig mange fine øyeblikk og gode dager sammen med venner og famile.
 Jeg har det godt og jeg er takknemmelig. 

Måtte desember bli like god.



Ønsker dere en fin første søndag i advent!

Jona

1 kommentar:

  1. Ég er svo hamingjusöm með að geta fylgst með ykkur! Meira meira blogg jájájá!

    SvarSlett

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...