7. jan. 2013

5 Stay Classy...

Noen dager er det ikke like lett å være en classy mama...
Følte meg omtrent like smart som jeg ser ut her i dag...
Ja så klarte jeg å komme for sent til pilates-timen likevel da. Og så er jeg rimelig sikker på at jeg sovnet litt på matta i løpet av timen. Himla godt inntrykk jeg gjør i den gruppa merker jeg! Kommer alltid to minutter for sent og ligger der og snorker på matta. Nice. Hei Snorkedama!

Uansett, jeg var i allefall på trening, og det er bra. Etterpå var jeg så sulten at jeg løp innom en café og bestillte Cæsar salat To Go. 
...Okay da... TO Cæsar salater faktisk. Og jeg syns det var såpass flaut å bestille så mye mat til meg selv at jeg ba om to plastikk-gafler da jeg skulle gå -sånn bare for at de ikke skulle tro jeg hadde tenkt å spise alt selv. Jeg er rimelig sikker på at de gjennomskuet meg...
Hei Grådige-gravide-dama!

Så gikk jeg til toget og spiste den ene salaten på veien da, og på toget klarte jeg å ramle halvveis oppå fanget til en stakkars gammel japaner, fordi jeg hadde glemt å holde meg fast mens jeg gaflet i meg salaten. Mannen fikk litt cæsardressing på skjerfet sitt og jeg tilbød ham en av serviettene mine, men han bare kom seg bort fra meg så fort han kunne. Lurt av ham. Jeg var full av cæsardressing jeg å. Så nå stinker jeg ansjos lang vei.
Hei dressingdama!

Anyways. Nå har jeg akkurat spist opp salat nummer 2 og skal ut på butikken jeg shoppet på i helgen, og ta bilder. Kommer et innlegg om butikken i løpet av de neste dagene:) 

Håper dagen deres har vært bedre enn min sålangt! 


Snakkes! 

5 kommentarer:

  1. sv:
    Tusen takk for tipset! Det skal jeg virkelig prøve ut :))

    Stor klem tilbake <3

    og du, så flink du er som trener! Jeg driver å vurderer, fordi det hadde vært godt, men så blir det med den vurderingen da.....

    SvarSlett
  2. Høres litt kaotisk ut... Håper resten av dagen din blir litt greiere :-P

    SvarSlett
    Svar
    1. hehe ja noen dager er litt kaotiske i min verden. Ble ikke stort bedre utover dagen, men ikke værre i allefall :P

      Slett

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...