1. feb. 2013

4 JANUAR I BILDER

Hei og god helg! Jeg satt og så igjennom bilder og innlegg i fra januar, og tenkte jeg kunne lage en liten oppsummering for den siste måneden. Kjekt for nye lesere kanskje med en liten oversikt?Her er i allefall litt av det vi har drevet med i Januar i år:
Jentene fant på mye artig som vanlig...
Umbrella & Heels / Helgekaos Favorittsmoothie /
The Idle Parent: Ignorer barnet ditt / Funny Breakfast
Rollebytte
 Practice what you Preach / Hvordan blir babyer til?
Jeg bedrev en god del Lillebror-baking:

Godt inni 3. trimester og magen vokser lynraskt! Ukentlige hjemmemekka fotoshoots uke:  31 / 32 / 33 / 34 

Laget litt kaos på kjøkkenet...
Lavkarbo kanelsnurrer/ Mocha Frappuccino/ Vegan Thai Curry/
Bringebærkrem/ Kylling med Parmesan og trøffler
Lavkarboburger og pomfri / Ananas-peppermynte smoothie/ Lavkarbomuffins

Ha en kjempefin fredagskveld, så snakkes vi morgen. Da kommer jeg innom med en lørdags-oppskrift på noe søtt og godt ;)

4 kommentarer:

  1. Januar var jammen en fin og innholdsrik måned!:-)

    Ha en kjempefin helg!!! (Her er det litt stress pga barnevelsignelsen på søndag, men til neste uke er jeg back on track!;))

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja januar var kjempefin. Er så gøy å se tilbake på bildene og huske alt vi har drevet på med :) Man glemmer skummelt fort altså! Håper alt gikk strålende i dag, og at dere hadde en nydelig barnevelsignelse!

      Slett
  2. Så fine bilder! Og fin blogg! Du er morsom, vakker og inspirerende på alle måter! Takk for kommentar inne hos meg - ikke fått svart deg før nå :)

    Ha en god uke! Og måned!

    Hilsen Am.

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh du er vel god! Hormonelle meg blir jo helt satt ut av så fin kommentar :)
      Tusen takk!

      Slett

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...