20. mars 2013

28 Baby


28 kommentarer:

  1. Så spennende!!! <3 <3 <3
    Lykke Lykke til <3 <3

    SvarSlett
  2. Vente veldig spent på neste post!!:)

    SvarSlett
  3. YES!! Så spennende!! Lykke til, Jona! Det her rocker du! xx

    SvarSlett
  4. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
    JIPPI :D

    SvarSlett
  5. <3 <3 <3 Masse pre/post fødselstanker til deg Jona! Og klemmer <3 <3 <3

    SvarSlett
  6. Ååååå endelig - LYKKE - ha en fantastisk dag

    Anne

    SvarSlett
  7. Endeligggg. Lykke til.

    SvarSlett
  8. Wow!!! Så UTROLIG fint å endelig se noe annet enn de triste tallene!!! GO JONA! Du er så fin!

    SvarSlett
  9. YaY! Gratulerer så masse :-) Gleder meg til å høre Hvordan det gikk til :-)

    SvarSlett
  10. Åååh, lykke til Jona!! Håper alt går bra :)

    SvarSlett
  11. Det var jammen gode nyheter! Lykke til! :)

    SvarSlett
  12. Spennende! Gleder meg til neste oppdatering! :)

    SvarSlett
  13. Lykke til!! :) Jeg har lest bloggen din en stund nå. Lå ca en uke etter deg og syntes det var så gøy å følge deg. Men så, 15. mars kom min lille skatt, 9 dager før termin!! Så nå sitter jeg her å titter ned på henne, fortsatt helt uvirkelig. Noe av det første jeg gjorde da vi kom hjem fra sykehuset var å sjekke bloggen din for å se om du også hadde født, hihi ;) Håper fødselen går sånn du ønsker, og gleder meg til videre oppdateringer! :)

    SvarSlett
  14. Så artig! Gratulerer ;)

    SvarSlett
  15. Lykke til!!! Gleder meg kjempemasse til å høre mer! :D

    SvarSlett
  16. Schhöööööönnnnnn! Endlich! <3

    Jenny

    SvarSlett
  17. Gratulerer :)
    -Hilde

    SvarSlett
  18. Gratulerer såååå mye! :-) gleder meg til neste post!

    SvarSlett

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...