19. nov. 2012

2 24 Week Belly

God mandagsmorgen fra trøtte fru trillerund!


Da går vi inn i en ny uke, og jeg tenkte det var på tide med en gravid-update og magebilde. Magehuset har vokst noe veldig den siste uken, og jeg begynner å føle meg rimelig rund i kantene for å si det sånn. 

I følge babyverden er veier Lillebror nå 650 gram og er ca 29 cm lang. Han kan høre pusten, hjerteslagene og stemmen til mamma. 

Jeg kjenner veldig mye bevegelser for tiden. Det er tydelig at han blir oppgira når jeg spiser eller drikker, for da blir det rabalder. Jeg kan kjenne de små føttene hans øverst på magen når han spreller, så han ligger tydeligvis med hodet ned. 

Utrolig rart å tenke på at det nå er kun 16 uker igjen til termindagen! Jeg gleder meg så enormt til å få treffe den lille karen og bli ordentlig kjent med han som har ligget og sparket meg ribbeina og bokset meg i blæra. <3
Komplett utstyrt med "mammastriper" og alle greier...


Nå er det på tide med litt frokost og en morgenkaffe for meg og Lillebror.
Håper dere får en fin start på uken! 

____________________________________________________________________
A good Monday morning to you all from tired mrs. Round-as-a-ball!
I thought it was time for a little preggo-update and a belly photo at the start of the week.
The belly has been expanding rapidly during the last week, and I am starting to feel round as a beach ball to put it mildly. 

According to babyverden, Baby Brother now weighs approximately 650grams and is 29cm long. He can hear mommy's breathing, heartbeat and voice. 
I've been feeling him move a lot lately. It's obvious that he likes it when I eat or drink, because he goes nuts in there as soon as something enters my stomach. I can feel his little feet at the top of my belly when he sqirms around, so it's clear that he is positioned upside down in there. 

It's amazing to think about the fact that we now only have 16 weeks to go until the due date. I can hardly wait to meet the little guy and really get to know the one who has been kicking me in the ribs and using my bladder as a punching bag.

Well, I guess it's time for the two of us to get some breakfast and a morning coffee. 
Hope you all have a nice start into the new week!






2 kommentarer:

Kommentarer på tyskertosa vil ikke bli besvart. Jeg har fått ny blogg og flyttet til www.mammalivet.com. Der finnes også alle gamle innlegg og mange nye. Vi ses!

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...